شناسهٔ خبر: 166380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

اولین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی برگزار شد

شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان جنوبی عصر امروز و در ادامه برنامه های سفر یکروزه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به استان خراسان جنوبی اولین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، محمد علی زهره ای در جلسه نشست با اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی در محل سالن جلسات این اداره کل،با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل از شعارهای مهم دولت سیزدهم است،گفت: در این راستا وزارت راه و شهرسازی نسبت به اجرای این دو طرح مهم با برنامه وارد عرصه شده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در وزارت راه و شهرسازی اقدامات خوبی برای تحقق این دو مقوله مهم انجام گرفته و در حال انجام است و اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی هم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عملکرد خوبی داشته است.

زهره‌ای با بیان اینکه تلاش و همدلی در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن به خوبی نمایان است، گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه برای هر کشور و دستگاه اجرایی است و باید از این ظرفیت طلایی به خوبی استفاده شود.

زهره ای افزود: باید عدالت در پرداختی ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جشنواره قدردانی از نیروی انسانی در وزارت متبوع ایجاد شده است،بیان داشت: برگزاری این جشنواره بهره وری را بالا می برد.

زهره‌ای به ساماندهی اموال منقول و غیر منقول در وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و ادامه داد: باید  این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی،با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی بیش از ۱۰۰ هزار نیروی متخصص در بخش های مختلف دارد، گفت: این تعداد نیروی انسانی برای این وزارت خانه سرمایه است.

زهره ای در ادامه تصریح کرد: برقراری عدالت سازمانی، شایسته سالاری و جانشین پروری باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی قرار گیرد.

وی در پایان بر اجرای عدالت سازمانی تاکید و تصریح کرد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی در این دوره، خط‌کشی‌هایی که در سنوات گذشته ایجاد و سبب جزیره‌ای عمل کردن می‌شد، هم‌اکنون برداشته شده است.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه میرمحمد مودی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان جنوبی گزارشی از وضعیت حوزه راه و شهرسازی ارائه کرذ و در ادامه دیگر مدیران ادارات کل زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان جنوبی به عنوان عضو شورا نیز گزارشی از اقدامات حوزه کاری خود بیان داشتند.