شناسهٔ خبر: 166442 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل:

ساخت و ساز مسکن در همه شهرهای استان اردبیل با شتاب بیشتری در حال اجراست

ساخت و ساز مسکن در همه شهرهای استان اردبیل با شتاب بیشتری در حال اجرا است سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساخت و ساز پروژه های نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان با شتاب بیشتری در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، صمد علامه سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در جریان بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از شهرک ۶۴۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سردار شهید سلیمانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با رفع برخی از مشکلات سازندگان با بانک‌های عامل و سایر دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح و همچنین مرتفع شدن برخی موانع اداری در سال جدید، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان اردبیل با شتاب بیشتری در حال اجرا است.

وی گفت: با تلاش و پیگیری‌های همکاران معاونت املاک و حقوقی در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین‌های اختصاص یافته به پروژه‌های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه‌های آینده صادر خواهد شد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد: کیفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای ما حائز اهمیت بوده و موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان عزیز که عمدتاً" از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل نماییم و در این موضوع هیچ بهانه و کم کاری را قبول نخواهیم کرد.

عضو شورای مسکن استان ادامه داد: رعایت کامل همه الزامات، دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌های دفتر مقررات ملی صنعت ساختمان در پروژه‌های نهضت ملی مسکن الزامی است.

علامه افزود: احصاء و به‌روزرسانی قیمت‌های تمام شده واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن را با جدیت دنبال خواهیم کرد تا از بروز هرگونه مشکل برای مردم و متقاضیان در آینده جلوگیری شود.

وی ادامه داد: شرکت‌ها و سازندگان مسکن بازوان قدرتمند اجرایی دولت و راه و شهرسازی هستند و به‌عنوان ضلع مهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن حائز اهمیت بوده و ما در راستای حل مشکلات و موانع اداری احتمالی این عزیزان مصمم هستیم.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان از زحمات و تلاش‌های سازندگان فعال در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تشکر و قدردانی نموده و بر رفع مشکلات فی مابین سازندگان با بانکهای عامل و سایر دستگاه‌های مشارکت کننده تاکید کرد و افزود: همه مشکلات مطرح شده در این بازدید توسط سازندگان در جلسات شورای مسکن استان طرح و پیگیری خواهد شد.