شناسهٔ خبر: 166459 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان چایپاره شتاب می‌گیرد 

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تکمیل پروژه ساختمان بخشداری حاجیلار، پیگیری فرایند اخذ مجوز در قالب پروژه‌های ملی برای بهسازی محورهای چایپاره - چالدران و چایپاره - خوی و بازنگری مطالعات تقاطع غیرهمسطح قره‌ضیاالدین از مهم‌ترین پروژه‌های مصوب در جلسه شورای برنامه‌ریزی با محوریت شهرستان چایپاره بود که روند اجرایی آن‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی، در جلسه شورای اداری شهرستان چایپاره که با حضور مسولان استانی و به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، گفت: تأمین قیر مورد نیاز آسفالت سایت مساکن مهر و مناطق هدف بازآفرینی شهری، احداث خدمات روبنایی در سایت مساکن مهر و انجام مطالعات فنی کتابخانه شهرستان چایپاره از پروژه‌های مصوب نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی به چایپاره بوده که روند آن‌ها در حال اجراست. 

وی افزود: ماحصل سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان چایپاره ۷ مصوبه بوده که روند اجرایی آن‌ها با جدیت دنبال می‌شود. 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ساخت مسکن و توسعه رفاه اجتماعی از مسائل مورد توجه اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بوده که مشکلی از این بابت نیز وجود ندارد. 

عطائی افزود: اجرای هر چه سریع‌تر طرح‌های راه و شهرسازی نیازمند تخصیص اعتبارات لازم بوده و این امر نیازمند مساعدت دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.