شناسهٔ خبر: 166466 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌های سامان و بن در استان چهارمحال وبختیاری

عملیات اجرایی ساختمان اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان های سامان و بن در استان چهارمحال وبختیاری آغاز شد. باحضور مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و در راستای نوسازی و بازسازی و با هدف ارائه خدمات مطلوب، عملیات اجرایی تعداد ۲ ساختمان اداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان های بن و سامان استان چهارمحال وبختیاری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان)، حسین حداد زادگان مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌ها سازمان طی سفر به استان چهارمحال و بختیاری از ساختمان اداری قانون تردد و ساختمان اداری شهرستان شهرکرد بازدید به عمل آورد و با حضور در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستانهای بن و سامان استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ساختمان شهرستان سامان در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و در دو طبقه که زیر بنای هر طبقه ۳۰۰ متر مربع است، ساخته می‌شود که با اعتباری بیش از ۱۶۳ میلیارد ریال ظرف مدت یکسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های سامان و بن در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارند گفت: ساختمان شهرستان بن در محوطه اداره شهرستان و در دوطبقه که هر طبقه ۳۰۰ متر مربع ساخته می‌شود و اعتباری بیش از ۱۶۵ میلیارد ریال و طی مدت یکسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره میزان اعتبارات راهدارخانه خلک تصریح‌کرد: در این سفر صحبت‌هایی در زمینه اعتبارات راهدارخانه خلک انجام شد و در تهران اعتبارات برای این راهدارخانه در نظر گرفته‌می‌شود. وی گفت: مجوز مطالعات احداث ساختمان ماشین آلات راهداری چهارمحال و بختیاری داده شده و اگر امسال مطالعات انجام شود در برنامه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه مساحت پروژه ساختمان اداری قانون تردد ۸۳۰ متر مربع و در ۵ طبقه است، خاطر نشان کرد: اعتبار ۹۰ میلیارد ریال جهت بازسازی ساختمان اداری قانون تردد برآورده شده است و در مدت ۶ ماه پروژه به اتمام خواهد رسید.

وی در حاشیه بازدید از ساختمان در حال ساخت قانون تردد اداره کل راهداری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این ساختمان دو معاونت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری منتقل می‌شوند.