شناسهٔ خبر: 166508 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران:

اخبار منفی از فرودگاه‌های ایران در عملیات نوروز ۱۴۰۳ منتشر نشد

رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: باتوجه به فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی ستاد و فرودگاه‌ها و نیز تعاملی که با رسانه‌ها برقرار شد، در عملیات نوروز ۱۴۰۳ شاهد انتشار اخبار منفی از فرودگاه‌های ایران نبودیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رضا کارگر در دیدار با مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امروز حوزه روابط عمومی در دستگاه‌های مختلف کشور به‌صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و دوران سطحی بودن این حوزه به‌سر آمده است.

وی افزود: باتوجه به فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی ستاد و فرودگاه‌ها و نیز تعاملی که با رسانه‌ها برقرار شد، در عملیات نوروز ۱۴۰۳ شاهد انتشار اخبار منفی از فرودگاه‌های ایران نبودیم.

کارگر تصریح کرد: ساماندهی فضای مجازی، ساماندهی رسانه‌های محیطی شرکت فرودگاه‌ها و پیوست تبلیغاتی پروژه‌ها مهم ترین اهداف روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها است.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: لزوم وجود "پیوست تبلیغاتی" در پروژه‌ها امری است که مورد تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت قرار داشت.

وی روابط عمومی را  چشم و گوش ساختار دانست که نقش پررنگی در رشد و توسعه هر مجموعه ایفا می‌کند.

به گفته کارگر؛ موثرترین رسانه، رسانه‌های محیطی هستند و با مدیریت آن‌ها می‌توان خدمات نظام جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم رساند.