شناسهٔ خبر: 166537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

رسوب برداری ۴۷ کیلومتر از محورهای روستایی خراسان شمالی طی بارش هفته گذشته

رسوب برداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی از رسوب برداری ۴۷ کیلومتر از محورهای روستایی این استان طی بارش هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان خراسان شمالی گفت: طی بارش در هفته گذشته محورهای روستایی شهرستان های اسفراین، فاروج و راز و جرگلان به طول ۴۷ کیلومتر با تلاش راهداران رسوب برداری و پاکسازی شد.

وی افزود: در این مدت، عملیات رسوب برداری در محورهای روستایی شهرستان اسفراین به طول ۱۵.۵ کیلومتر در محورهای روستایی شهرستان راز و جرگلان به طول ۲۴ کیلومتر و در محورهای روستایی شهرستان فاروج به طول ۷.۵ کیلومتر اجرا شده است.

این مسئول، تنقیه ۲ دستگاه پل را از دیگر اقدامات راهداران طی بارش اخیر ذکر و اظهار کرد: همچنین رادیه و برید و دستک ۲ دستگاه پل در راز، یک دستگاه پل در جرگلان و یک دستگاه پل در غلامان خسارت دیده است.

مشتری با اشاره به کمک رسانی راهداران به ۳ دستگاه خودرو در شهرستان راز و جرگلان ادامه داد: طی عملیات رسوب برداری در محورهای یاد شده ۳۳ راهدار و ۲۶ دستگاه ماشین آلات راهداری به کارگیری شد.