شناسهٔ خبر: 166559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعمال محدودیت تردد در بخشی از محور تهران- فیروزکوه

تعمیر پل دلیچایی با توجه به آغاز عملیات اجرایی تعمیر اساسی عرشه پل دلیچایی در محور تهران-فیروزکوه از امروز رانندگان عبوری در بخشی از این محور با محدودیت تردد مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان تهران؛ عارف امرایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: با توجه به نیاز مبرم پل محور فیروزکوه به تهران در منطقه دلیچایی به تعمیر اساسی و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از امروز عملیات عمرانی آغاز می‌شود. 

وی اظهار کرد: باتوجه به هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راه شرق استان، بار ترافیکی هر دو محور رفت و برگشت در زمان اجرای پروژه، با انحراف مسیرهای صورت گرفته بر روی عرشه یکی از پل‌ها منتقل می‌شود. 

امرایی همچنین گفت: این انحراف از ۴۰۰ صد متری پل موصوف در مسیر شمال به جنوب محور (فیروزکوه به سمت تهران) آغاز و پس از حدود ۱۰۰ متر بعد از پل با انحراف مجدد مسیر، رانندگان به محور قبلی هدایت و به مسیر خود ادامه خواهند داد. 

معاون راهداری استان تهران افزود: با توجه به اینکه در محدوده‌ای در حدود یک کیلومتر و خصوصا در روی پل از سمت تهران به فیروزکوه به ناچار مسیر دو طرفه می‌شود؛ به کاربران جاده‌ای و رانندگان عبوری توصیه می‌شود که در این مدت با صبر و حوصله خویش و همچنین توجه به علایم منصوبه محور و محوطه کارگاهی و رعایت سرعت حداکثر ۲۰ کیلومتر برساعت در این محدوده یک کیلومتری، ما را تا انتهای پروژه یاری کنند. 

پل‌های دلیچایی در حدود ۹۰ کیلومتری محور تهران-فیروزکوه به عنوان اصلی‌ترین راه ارتباطی بین استان تهران و مازندران، در محدوده شهرستان دماوند و در مرز بین شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه واقع شده اند.