شناسهٔ خبر: 166646 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای عفاف و حجاب در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز

عفاف و حجاب -البرز جلسه شورای عفاف و حجاب اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان البرز با محوریت بررسی اقدامات انجام شده در این حوزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان البرز؛ همزمان با آغاز هفته کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) جلسه شورای عفاف و حجاب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با محوریت بررسی اقدامات صورت گرفته در این حوزه با حضور مهندس ابراهیم مردانی معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل برگزار شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری البرز در حاشیه این جلسه  با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب ارزش دینی تلقی می‌شود، گفت: همه ما باید پیامبر گرامی اسلام را اسوه رفتاری خود قرار دهیم چرا که از مهمترین خصوصیات اخلاقی پیامبر اعظم خلق و خوی نیکو بوده است. 

مردانی افزود: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در اداره کل در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین کارکنان و مراجعین استفاده کنیم چراکه موضوع حجاب و عفاف در همه ادیان الهی وجود دارد و ما باید پایبند بر این موضوع باشیم.  

در این جلسه اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، رئیس اداره منابع انسانی، مسئول روابط عمومی، نماینده حراست و مشاور امور بانوان مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.