شناسهٔ خبر: 166695 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان عنوان کرد؛

پیشرفت ساخت خانه‌های جایگزین مسکن مهر ناایمن سمنان در گام اول به ۴۳ درصد رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: پیشرفت فیزیکی ساخت طرح نور شامل خانه‌های ویلایی جایگزین مسکن مهر ناایمن شهر سمنان در گام اول به ۴۳ درصد رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، در گفتگوی زنده تلفنی با رادیو سمنان اظهار کرد: ساخت ۳۳۶ واحد ویلایی جایگزین مسکن مهر ناایمن سمنان با سرعت در حال انجام است و این طرح تاکنون در مجموع ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسینی طباطبایی افزود: اجرای گام اول ساخت خانه های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن(قطعات ۲۳ و ۲۴) مسکن مهر سمنان در شرق شهر سمنان شامل ۱۰۴واحد به پیشرفت فیزیکی ۴۳ درصد رسیده است.

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان در حال ساخت است، ادامه داد: از تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی پنج هزار و ۸۳۰ واحد در حوزه تحت پوشش راه و شهرسازی استان سمنان در ۶ شهرستان در حال ساخت است.

وی تاکید کرد: در شهرستان سمنان ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اظهار کرد: امسال موضوع تامین زمین برای شهرستان سمنان در شهرک ۲۰۵ هکتاری انجام شد و همزمان با دور دوم سفر دولت سیزدهم به استان، به یک هزار و ۸۰۰ نفر از متقاضیان جهت انتخاب زمین اطلاع‌رسانی شد و در گام اول این شهرک ۸۰۰ واحد به‌ شکل خودساز و ۲ هزار واحد انبوه‌ساز ساخته می‌شود.