شناسهٔ خبر: 166763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با شهروندان زنجانی دیدار کرد

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در دیدار چهره به چهره با شهروندان، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و دستور رسیدگی به آنها را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، روز دوشنبه جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان و بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، در دیدار چهره به چهره و به صورت حضوری با شهروندان در محل سالن جلسات شهید داود احمدی اداره کل راه و شهرسازی استان، ضمن پاسخ‌گویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داد و دستور پیگیری را صادر کرد. 

در این دیدار مردمی، عمده درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان بیشتر در حوزه مسکن ملی بود که مدیر کل ضمن تشکر از متقاضیان نهضت ملی مسکن علیرغم تمام مشکلات که تاکنون همراه اداره کل راه و شهرسازی استان بودند دستور رسیدگی و پاسخگویی خیلی سریع به همه مشکلات را دادند. 

شایان ذکر است این دیدار به مدت بیش از دو ساعت به طول انجامید. 

گفتنی است دیدار حضوری مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با مردم دوشنبه هر هفته در محل اداره کل انجام خواهد شد. 

بی‌شک اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به صورت خیلی شفاف پاسخ‌گوی متقاضیان خواهد بود و ارتباط با متقاضیان نهضت ملی مسکن توسط این اداره کل تقویت و مسائل به صورت خیلی شفاف بیان خواهد شد.