شناسهٔ خبر: 166841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دستور ویژه مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در خصوص الحاق ۵ هکتار از اراضی ملی به شهر ملکان

محمد آزادی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ملکان و لیلان از صدور دستور ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص الحاق ۵ هکتار از اراضی ملّی به شهر لیلان در راستای تامین قطعات مسکونی جهت انتقال سکنه واقع در محوطه قلعه بختک لیلان و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد آزادی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ملکان و لیلان با اشاره به وجود مصوباتی که از سال ۱۳۹۲ در خصوص تخصیص زمین مسکونی جهت انتقال ۳۷ خانوار ساکن در محوطه قلعه بختک لیلان وجود دارد، افزود: به جهت اهمیت موضوع مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی دستور ویژه‌ای برای تامین زمین‌های مورد نیاز برای سکنه و متقاضیان در قالب نهضت ملی مسکن صادر کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس این دستور تمام مراحل اداری مربوط به الحاق، احراز و تفکیک با اهتمام مجموعه تحت نظارت ایشان در استان و شهرستان، به سرانجام رسید که در طی این فرایند ۵ هکتار از اراضی ملّی معروف به شوران بره به شهر لیلان الحاق شد.

آزادی؛ پیگیری این موضوع را جزو اولویت کاری اداره راه و شهرسازی ملکان در سال‌جاری دانست و اظهار امیدواری کرد: این امر گام مهمی در راستای توسعه شهرستان بخصوص در حوزه گردشگری باشد.