شناسهٔ خبر: 166860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از پل چنارک در محور مشهد_میامی با هزینه کرد ۱۸۵ میلیارد ریال

آئین بهره برداری از پل چنارک در محور مشهد - میامی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از بهره‌برداری پل چنارک در محور مشهد_میامی با حضور مسئولین استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، علیرضا خجسته معاون راهداری استان اظهار داشت: هم‌زمان با ایام دهه کرامت پل احداثی در محور مشهد-میامی در مسیر فرعی دسترسی به زیارتگاه یحیی بن زید (ع) در محل روستای چنارک مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پل با دهانه ۴ متر با هزینه کرد ۱۸۵ میلیارد ریال از محل منابع استانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان احداث گردید و مسیر طرفین آن از هر طرف به طول ۵۰۰ متر بهسازی شد که با حضور فرماندار مشهد، دادستان ناحیه ۴ مشهد، مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری، مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی و دیگر مسئولین استانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون راهداری استان اهمیت این مسیر را در تردد بالای زائرین ایرانی و خارجی بارگاه امامزاده یحیی بن زید (ع) و رفع مخاطرات نظیر سیلاب دو سال قبل عنوان کرد.

خجسته از رفع نقاط پر خطر محور متناسب با اعتبارات موجود و پیگیری مقام عالی استان جهت ارتقای محور با مشارکت شهرداری مشهد و وزارت راه و شهرسازی و اهتمام راهداری به بهسازی محور با اولویت رفع نقاط پر خطر محور خبر داد و تاکید کرد: بهسازی و ایمن‌سازی پروژه‌ها مخصوصاً ورودی‌های مشهد الرضا (ع) به طور مستمر ادامه دارد.