شناسهٔ خبر: 166873 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشوق‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری به مناسبت روز ملی جمعیت

مشوق‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ۳۰ اردیبهشت  به مناسبت روز ملی جمعیت مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در اجرای طرح جمعیت برای رانندگان و مردم شریف استان اقدام به اجرای طرح تخفیف روز ملی جمعیت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری) بهزاد عظیمی مدیر روابط عمومی اداره کل گفت: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در اجرای طرح جمعیت برای رانندگان و مردم شریف استان اقدام به اجرای طرح تخفیف روز ملی جمعیت نموده است .

وی با اشاره به این موضوع گفت: در این طرح خانواده‌های بیش از ۳ فرزند، جهت استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این روز از تخفیف ۱۰ درصدی هزینه بلیت حمل و نقل عمومی برخوردار می‌شوند .

عظیمی افزود: با توجه به هماهنگی‌های لازم با صنوف و انجمن‌ها و دفاتر پیشخوان در راستای ارائه خدمات به رانندگان حمل و نقل کالای استان در این روز از تخفیفات ویژه بهره‌مند می‌شوند.