شناسهٔ خبر: 166876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی و روکش آسفالت محور بنو استکی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری

بهسازی و روکش آسفالت محوربنو استکی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال وبختیاری رئیس اداره راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور بنواستکی شهرستان کوهرنگ یکی ازمحورهای گردشگری منطقه‌ای با پیگیری متعدد مسئولین شهرستانی و استانی به طول ۳ کیلومتر در حال اجرا است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری) علیرضا مالکی رئیس اداره راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور بنواستکی شهرستان کوهرنگ یکی از محورهای گردشگری منطقه‌ای، استان و کشور است که با پیگیری متعدد مسئولین شهرستانی و استانی به طول ۳ کیلومتر در حال اجرا است.

 علیرضا مالکی رئیس اداره راه‌های روستایی اداره کل افزود: این محور یکی از محورهای هدف گردشگری در استان است و در صورت تکمیل می‌تواند در رونق اقتصاد منطقه و رشد معیشت اقتصادی مردم شهرستان و به تبع استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

 وی اظهار داشت: اعتباری این پروژه بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال است که شامل خاک‌برداری، خاکریزی، تسطیح اجرای اساسی تکمیل ابنیه فنی و روکش آسفالت است و حداقل ۳ ماه اجرای این پروژه به طول می‌انجامد.

 رئیس اداره راه‌های روستایی افزود: با اجرای و تکمیل این محور علاوه بر کاهش زمان و مصرف سوخت و کاهش اصطلاک خودرو، تسریع در خدمات رسانی به ۳۰ خانوار و مردم شریف این روستا و روستاهای تابعه و گردشگران عزیز خواهد بود که این منطقه را به‌عنوان هدف گردشگری خود انتخاب می‌کنند.