شناسهٔ خبر: 166893 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع نقاط پرتگاهی در ۱۰ کیلومتر از محور قدیم ساوه - همدان

آسفالت اراک رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه از شروع عملیات اجرای طرح راهداری محوری در قالب رفع نقاط پرتگاهی در ۱۰ کیلومتر از محور قدیم ساوه - همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، رضا غفرانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه با اشاره به تداوم تلاش برای افزایش سطح ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه گفت: در امتداد اقدامات انجام شده در سنوات گذشته، عملیات ایمن سازی و رفع نقاط پرتگاهی به طول ۱۰ کیلومتر در جاده قدیم ساوه - همدان شروع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه محدوده این کارگاه جاده‌ای را حدفاصل روستاهای حقانیه تا قیطانیه عنوان کرد و افزود: برای رفع افتادگی شانه خاکی، اجرای شیب شیروانی و رفع پرتگاه‌های موجود حدوداً شش هزار مترمکعب عملیات خاکی تاکنون در طول چهار کیلومتر انجام شده است‌.

به گفته وی ۶ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در اختیار شامل لودر، بلدوزر، گریدر و کامیون کمپرسی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده که در نهایت مسلما نقش بسزایی در افزایش سطح بخشندگی حاشیه راه خواهد داشت.