شناسهٔ خبر: 166922 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همت اصحاب فرهنگ و هنر عاملی برای توسعه شهرسازی مدرن

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های شهرسازی و بازآفرینی شهری در راستای فرهنگ شهری و ارتقای سطح زندگی مردم است و باید همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی همگام با این اجرای این طرح در راستای ارتقای فرهنگ شهری همت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی می‌تواند در تعریف پیوست فرهنگی پروژه‌های راه و شهرسازی حضوری فعال و چشمگیر داشته باشد.

وی ادامه داد: راه و شهرسازی اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن، بازآفرینی شهری و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل را بر عهده دارد که در تمام آنها پیشرفت‌های خوبی در سطح استان داشته‌ایم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هدف‌گذاری ما پاسخگویی شفاف به متقاضیان است، افزود: ارتباط ما با متقاضیان نهضت ملی مسکن قوی‌تر می‌شود و مسائل به صورت خیلی شفاف با آنها مطرح خواهد شد.

عطائی افزود: تامین مسکن برای اصحاب فرهنگ و هنر نیز در کانون توجه بوده و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی آماده هرگونه همکاری در راستای خانه دار کردن آحاد مختلف مردم به خصوص هنرمندان و اهالی رسانه و هنر است.