شناسهٔ خبر: 166939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک مدیران کل راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد

1 نشست مشترک مدیران کل راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی جهت بررسی تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست مشترک سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی و اکبر فتحی مدیرکل جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با موضوع بررسی تفاهم‌نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی جهاد کشاورزی استان مبنی بر احداث یک هزار واحد مسکونی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در استان برگزار شد.

موسوی در این نشست با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن گفت: تامین مسکن حمایتی برای آحاد مختلف جامعه از وظایف و تعهدات دولت و وزارت راه و شهرسازی بوده و در استان آذربایجان شرقی نیز بار اصلی این طرح بر دوش اداره کل راه و شهرسازی است و با جدیت دنبال می‌شود.

وی در ادامه افزود: مجموعه راه و شهرسازی در استان با تمام توان پای کار است تا مسکن حمایتی اقشار کم درآمد را فراهم کند و در این مسیر نیازمند همراهی کلیه نهادهای اجرایی مرتبط هستیم و در کنار آن وظیفه داریم مطابق با تفاهم نامه‌های وزارت راه و شهرسازی با سایر دستگاه‌ها، در تامین مسکن کارکنان دولت نیز مشارکت کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: اخیراً توافقنامه‌ای ما بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی جهت تامین مسکن ویژه کارکنان جهاد کشاورزی منعقد شده است که ما نیز به تبع آن در این حوزه اقدام و با مشارکت جهاد کشاورزی استان اقدامات موثری در این حوزه انجام خواهد شد.

شایان ذکر است در این نشست معاونین دو اداره کل، مدیران و کارشناسان مرتبط جهت بررسی بیشتر موضوعات فی مابین حضور داشتند و تصمیمات مهمی پیرامون موارد مذاکره شده اتخاذ شد.