شناسهٔ خبر: 166977 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سامانه BPMS مجهز به فرآیند دریافت پیشنهاد کارکنان شد

مهدی جمالی اداره‌کل منابع انسانی و تشکیلات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با همکاری اداره‌کل مخابرات، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی در راستای پیاده‌سازی و تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های استراتژی مدیریت موثر سرمایه‌های انسانی شرکت، اقدام به راه‌اندازی فریند ارائه درخواست پیشنهادات کارکنان در سامانه BPMS کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ مهدی جمالی مدیرکل منابع انسانی و تشکیلات از تجهیز سامانه BPMS به فرآیند دریافت پیشنهاد کارکنان خبر داد و گفت: راه‌اندازی فرایند ارائه درخواست پیشنهادات کارکنان در سامانه BPMS  ضمن ایجاد ارتباط موثر با همکاران ارجمند، موجب بسترسازی لازم در راستای رویکرد مدیریت مشارکتی و ارائه راهکارهای سازنده از سوی کارکنان شرکت در امور جاری اداره‌کل منابع انسانی و تشکیلات می‌شود.

وی افزود: این سامانه در گام نخست برای دریافت پیشنهادات مرتبط با حوزه رفاهی طراحی شده و موضوعات دیگر در گام‌های بعدی لحاظ خواهد شد.

جمالی گفت: فرم ارائه درخواست پیشنهادات در سامانه BPMS به آدرس ۸۶/ir.airport.my://https قابل دسترسی و ثبت است.

به گفته وی پیشنهادات می‌بایست از اصولی چون کاربردی بودن، جامع و اجرایی بودن، در نظر گرفتن شرایط، محدودیت‌ها ومنابع موجود در شرکت تبعیت کند.

وی در پایان اظهار داشت: درصورت تصویب پیشنهادات ارائه شده در مراجع ذیربط شرکت، به نحو مقتضی از پیشنهاد دهندگان قدردانی خواهد شد.