شناسهٔ خبر: 166989 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چاراویماق اعلام کرد؛

رفع ۴ نقطه حادثه خیز در شهرستان چاراویماق

نقاط رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چاراویماق از رفع چهار نقطه حادثه خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی مختار علیشاهی؛ رییس  اداره  راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته چهار نقطه که توسط کارشناسان پلیس راه و راهداری به عنوان نقطه پرحادثه تشخیص داده شده و در سامانه مربوطه ثبت شده بود، اصلاح و ایمن سازی شد.

وی با بیان اینکه تعدد بروز حادثه در یک نقطه با پایش کارشناسان مذکور ثبت می شود، تصریح کرد: این امر موجب می شود با کار کارشناسی انجام شده، ایرادات نقاط مذکور به صورت تخصصی بررسی و رفع شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چاراویماق با اشاره به اینکه عمده راه های این شهرستان روستایی است تصریح کرد: به منظور بهره مندی مردم و ساکنان روستا از راه دسترسی مناسب به شهر، ۳۲ کیلومتر راه روستایی را در سال گذشته آسفالت کردیم.

علیشاهی با بیان اینکه حفظ و حراست از راه‌ها لازمه جلوگیری از تخریب آن است گفت: کارشناسان حمل و نقل شهرستان روزانه با حضور در ورودی شهر و برخی نقاط جاده و انجام گشت های مستمر، اضافه بار ناوگان را بررسی کرده و در صورت مشاهده تخلف، افراد خاطی را به کمیسیون های برخورد با تخلفات معرفی می کنند