شناسهٔ خبر: 166993 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اعلام کرد؛

احداث و آسفالت ۱۰۹ کیلومتر راه روستایی در سراب

سراب رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب از احداث و آسفالت ۱۰۹ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی ناصر جبارزاده؛ رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سراب گفت: : ساخت ۱۰۹ کیلومتر راه روستایی در عرض یک سال در این شهرستان اقدامی کم نظیر است که به همت راهداران و حمایت و همراهی اداره کل راهداری استان محقق شده است.

وی با اشاره به پایین آمدن کیفیت آسفالت برخی محورهای اصلی شهرستان تصریح کرد: ۱۲ کیلومتر روکش آسفالت نیز در جاده‌های اصلی، فرعی و شریانی سراب انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سراب با تاکید بر اینکه رانندگی ایمن در سایه برخورداری از راه مناسب میسر است افزود: به منظور افزایش دید رانندگان و رعایت حق تقدم و جلوگیری از انحراف خودروها به لاین مقابل، ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های شهرستان را خط کشی کردیم.

جبارزاده از دیگر مزیت‌های نو شدن خط کشی جاده‌ها را تصمیم گیری آسان راننده در مواقع مه آلود بودن یا بارانی بودن جاده برشمرد و گفت: خط کشی موجب می‌شود راننده با تمرکز بر خط میانی، انحراف خودرو و خروج از جاده یا تجاوز به لاین مقابل و تصادف شاخ به شاخ پیشگیری کند.

وی در پایان از انجام ۲۴۲ مورد گشت دروازه‌ای توسط کارشناسان حمل و نقل شهرستان به منظور کنترل ناوگان باری شهرستان خبر داد.