شناسهٔ خبر: 167063 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی دولت از مصوبه هیأت وزیران خبر داد:

تضمین تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب

بهادری جهرمی سخنگوی دولت از مصوبه هیأت وزیران برای تضمین تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی بهادری جهرمی در حاشیه حیاط دولت امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ضمن تبریک ایام و دهه مبارک کرامت و میلاد آقا علی بن موسی الرضا (ع)، به تشریح سه مصوبه مهم این هفته هیات دولت پرداخت و گفت: جلسه امروز هیات وزیران با حضور رئیس‌جمهور و اعضای کابینه سیزدهم تشکیل شد. در جلسه امروزو گزارش‌های متعددی از موضوعات مختلف ارایه شد و مصوبات متعددی نیز داشت.

سخنگوی دولت تاکید کرد: امروز یک مصوبه حمایتی مهم در جهت حمایت از طرح‌ها و ساخت و سازهای مسکن حمایتی به تصویب هیات وزیران رسید. با تصویب این مصوبه، تامین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب تضمین شد.

وی ادامه داد: وزارتخانه‌های نیرو و نفت نیز مکلف شدند منابع انرژی لازم برای تولید فولاد و سیمان را مطابق برنامه و نیازسنجی طرح نهضت ملی مسکن انجام دهند.

بهادری جهرمی با اشاره تکلیف وزارت صمت برای ارتقای تولید این محصولات مطابق نیاز نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: بورس کالا نیز مکلف شد این محصولات را با نرخ‌های حمایتی و مناسب‌تر برای تامین مسکن‌ حمایتی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار به گونه‌ای کنترل خوبی بر نرخ مصالح ساخت و سازهای حمایتی صورت گیرد.