شناسهٔ خبر: 167076 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به مناسبت روز روابط عمومی

1 مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی طی پیامی، روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندکاران این حوزه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

با نام و یا خداوند

مدیران و کارکنان حوزه ارتباطات و روابط عمومی یکی از مهم ‌ترین حلقه‌های ارتباط در جامعه می‌باشند بطوریکه می‌توان گفت وظیفه سنگین و خطیر توزیع اطّلاعات، روشنگری افکار عمومی و انعکاس خدمات به مردم را بر دوش دارند و به عنوان پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم و همچنین بالابردن سطح باور و ایجاد نشاط و امید در جامعه نقش بسزایی ایفا می کنند.

در سال‌های اخیر با گسترش فناوری های ارتباطی، شاهد تاثیرگذاری و نقش روابط عمومی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در سازمان‌های مختلف هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی و حرفه ای به شمار می رود.

نام گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام‌نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می‌کند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.

به همین مناسبت اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی و جامعه خدوم و پرتلاش روابط عمومی دستگاه های دولتی علی الخصوص همکاران خود در روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی به ویژه استان آذربایجان شرقی تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.