شناسهٔ خبر: 167089 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به بهانه روز روابط عمومی مطرح شد؛

موفقیت هر سازمان در گرو تدوین استراتژی ارتباط دو سویه

اعظمی سرپرست اداره راه و شهرسازی اسکو در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی، عنوان کرد: موفقیت هر سازمان در گرو تدوین استراتژی ارتباط دو سویه میان مردم و سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی اعظمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو در پیام خود به مناسبت روز جهانی ارتباطات به اهمیت روابط عمومی و نقش آن در اجتماع تاکید کرد.

مشروح این پیام که خطاب به همکاران روابط عمومی نگاشته شده، به این شرح است :

به نام خدا

مهم ترین قید برای داشتن یک ارتباط خوب سخن گفتن از روی آگاهی، علم و اطلاع است و در عصر حاضر که تنوع سازمان های گوناگون و در کنار آن گسترش ابزارهای اطلاع رسانی را شاهد هستیم سازمان هایی موفق خواهند بود که ابتدا شناسایی ذینفعان، طبقه بندی آنها و سپس تدوین استراتژی ارتباط دو سویه ویژه هر یک از این گروه ها را در بعد درون سازمانی و برون سازمانی مورد توجه قرار دهند و همچنین کلید واژه های شفافیت، پاسخگویی، سرمایه اجتماعی، مشارکت اجتماعی، مسئولیت اجتماعی، اعتماد عمومی، همدلی و هم افزایی را در استراتژی های سازمان به صورت اجرایی قرار دهند که قطعاً این مهم بـا بهره گیری از یک روابط عمومی هوشمند امکان پذیر است.

۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی یادآور این حقیقت است که برای بهترین اطلاع رسانی در عصر ارتباطات باید به قلب تپنده مجموعه یعنی روابط عمومی توجه کرد.

بنده این روز را به شما همکاران گرامی، صاحبان قلب های پرتلاطم، تلاشگران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان که در نهایت تلاش می کنید اهداف سازمان را به سمت زندگی بهتر برای انسان ها و جهانی زیباتر هدایت کنید تبریک گفته و برای شما از درگاه ایزدمنان سلامتی و بهروزی آرزو می نمایم.