شناسهٔ خبر: 167098 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسداشت دهه کرامت و تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل راه وشهرسازی گیلان

گرامیداشت دهه کرامت همزمان با دهه کرامت و به منظور قدردانی از تلاش‌های بانوان همکار، نشست صمیمی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با بانوان شاغل در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، همزمان با دهه کرامت و به منظور قدردانی از تلاش‌های بانوان همکار، نشست صمیمی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بانوان شاغل در این اداره کل برگزار گردید.

در این نشست صمیمی که با حضور محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان و رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل و به همت مشاور امور بانوان تدارک دیده شده بود پس از استماع مطالبات و پیشنهادات بانوان در خصوص مسائل موجود از جمله ساعات اداری بانوان شاغل، اختصاص ساعات ورزشی برای بانوان ، رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایا ،فراهم آوردن امکانات رفاهی و ... مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان، ضمن پاسخگویی و ارائه طریق در خصوص مطالبات مطروحه، دستورات لازم را جهت رسیدگی به مشکلات و رفع موانع و بهبود امور معیشتی و پرسنلی ارائه دادند.گفتنی است: در پایان مراسم هدیه ای به رسم یاد بود به بانوان شاغل اهدا شد.