شناسهٔ خبر: 167201 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مرحله پنجم قرعه کشی اراضی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود

03.jpg استان یزد با انجام مرحله پنجم قرعه کشی اراضی جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط زمین، به عنوان اولین استان در بروز رسانی متقاضیان جوانی جمعیت شناخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)، احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: تاکنون طی چهار مرحله قرعه کشی که قبلا و در مناسبت های مختلف برگزار شده بود به ۴۲۱۷ متقاضی واجد شرایط در استان یزد زمین اهدا شده و در مراسمی که جمعه شب در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد و با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد، به ۵۰۰۸ متقاضی واجد شرایط دیگر نیز زمین در استان یزد اهدا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: با انجام این مرحله قرعه کشی تمام متقاضیان تایید نهایی شده در استان یزد شماره قطعات تخصیصی به خود را اطلاع خواهند یافت و استان یزد بعنوان استان پیشرو در اهدا اراضی موضوع قانون جوانی جمعیت، اولین استانی است که تمام تعهدات تا حال حاضر را تعیین تکلیف می نماید و برای متقاضیان آتی نیز در جشن های بعدی تخصیص اراضی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: در مجموع قرعه کشی های مراحل اول و دوم تا کنون بالغ بر ۲۵۰۰ قرارداد منعقد شده و سایر مراحل به مرور و با اطلاع رسانی قبلی در کانال جوانی جمعیت قرارداد با آنها منعقد و با فراهم شدن تمام شرایط اراضی تحویل شان خواهد شد.