شناسهٔ خبر: 167220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

روز روابط عمومی مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی، فرا رسیدن ٢٧ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی را تبریک و از تلاش‌ها و زحمات همه تلاشگران این عرصه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کهگیلویه وبویراحمد)، متن پیام محمد راستا بدین شرح است:
امروزه اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موقعیت سازمان ها، ادارات و شرکت ها و دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته است.
حوزه روابط عمومی در بردارنده نقشی حیاتی در دوام و بقای  ادارات و سازمان‌ها است و به عنوان ابزاری مشاوره‌ای و مدیریتی، حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه را تکمیل می‌کند به گونه‌ای که مسوولیتی خطیر در فرآیند تصمیم گیری مدیران، شناخت افکار عمومی و توسعه سازمان را ایجاد میکند.
۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر دشواریها تلخ و شیرین عرصه روابط عمومی که هر برگی از آن تجربه جدیدی را به همراه دارد، یادآور شویم و همت والای کارشناسان و کارکنان این حوزه خطیر را ارج نهیم.
اینجانب این روز را به تمامی همکاران گرانقدرم در حوزه روابط عمومی این اداره  بویژه همکاران در وزارت راه و شهرسازی  که با هم افزایی، هم اندیشی در جهت تحقق رسالت روابط عمومی و انعکاس عملکرد ادارات تابعه  بدون هیچ چشم داشتی با فعالیت شبانه روزی خدمات دولت را به گوش و چشم مردم و جامعه می رسانند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی، توفیق و پیروزی روز افزون برای یکایک این عزیزان را خواستارم.