شناسهٔ خبر: 167265 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی از یازدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی بازدید کرد

ببینید | افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۹ اردیبهشت، پس از مراسم افتتاحیه، از یازدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی پس از حضور در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی به همراه سید میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از سالن‌های این نمایشگاه بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید به گفت و گو با فعالان صنعت حمل و نقل ریلی در برخی غرفه‌های این نمایشگاه پرداخت و در جریان آخرین تحولات این صنعت قرار گرفت.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از امروز ۲۹ اردیبهشت ماه تا یکم خرداد ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

امسال در این نمایشگاه، بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و ۵ شرکت خارجی از کشورهای چین، روسیه، هند و آذربایجان شرکت کرده اند. مساحت این دوره از نمایشگاه ۱۴ هزار مترمربع است که طی مورخ ۲۹ اردیبهشت تا یکم خرداد در سالن‌های ۷، ۸، ۹ و ۱۰ برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان خارجی از ۱۴ کشور خارجی شامل چین روسیه ترکیه هند قزاقستان ازبکستان ویتنام پاکستان تاجیکستان قرقیزستان آذربایجان، ترکمنستان، امارات و عربستان در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه از بلوکه موتور لکوموتیو GM تولید داخل مدل GT26 داخلی سازی شده و سیستم کنترل میکروپروسوری لوکوموتیو (LCS) داخلی سازی شده رونمایی خواهد شد.