شناسهٔ خبر: 167280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

استفاده از توان تخصصی روابط عمومی و تببین خبر ویژه دیده شود

مهندس قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه نقش روابط عمومی بی بدیل و مشخص است، گفت: استفاده از توان تخصصی روابط عمومی و تبیین و پخش درست خبر بازخورد خوبی خواهد داشت و باید ویژه دیده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جعفر قزوینیان روز شنبه در آئین تقدیر از مدیرو کارشناسان مجموعه روابط عمومی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در محل سالن جلسات شهید داود احمدی،ضمن تبریک این روز به همکاران روابط عمومی در اداره کل راه و شهرسازی استان،گفت: از زحمات این مجموعه که شبانه روز باید در همه حوزه ها حضور داشته باشند تشکر می کنم. 

وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی بی بدیل و مشخص است و به نوعی در نشان دادن فعالیتها و عملکرد سازمان  بسیار تاثیر گذار هستند،ابراز کرد: روابط عمومی در  نشان دادن فعالیتها و پویایی سازمان نقش مهمی دارد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه تغییراتی در شرایط کاری روابط عمومی انجام خواهم داد،گفت:زحماتی که توسط کار کنان این مجموعه انجام می شود و حجم کاری که دارند باید شرایط کاری خوبی برای فعالیت آنها فراهم شود. 

قزوینیان با اشاره به اینکه حجم کار در وزارت راه و شهرسازی سنگین است و بیش از ۳۰ درصد کار و فعالیتهای کشور با این وزارت خانه است،گفت: باید این فعالیتها و اقدامات توسط روابط عمومی به نحو مطلوبی اطلاع رسانی و خبر رسانی شود. 

وی برلزوم تبیین و اطلاع رسانی دقیق و شفاف فعالیت های این وزارت خانه که حجم کاری بسیار سنگینی دارد ویژه مورد توجه قرار گیرد،افزود:اهمیت خبر رسانی و ارتباطات بسیار مهم است چرا که استفاده از توان تخصصی روابط عمومی و  تبیین و پخش درست خبر بازخورد خوبی  خواهد داشت و اگر خبر منفی و ضد تبلیغ باشد متاسفانه خروجی منفی  دارد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ادارات راه و شهرسازی در استانها به تناسب وضعیت فرهنگی و اجتماعی، برنامه ها و فعالیتهای خود را بومی سازی کنند و نسبت به اطلاع رسانی دقیق و  شفاف خبر تلاش کنند.

قزوینیان در پایان این آئین از تلاش ها و خدمات شبانه روزی مدیر و کارشناسان حوزه روابط با اهدای لوحی تقدیر کرد.