شناسهٔ خبر: 167335 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

روایت نخست از آن روابط‌عمومی است

رضا گارگر سرپرست روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه روابط‌عمومی تلاش ‌می‌کند همواره راوی اول اخبار و اتفاقات فرودگاه‌های کشور باشد، گفت: در این صورت است که می‌توان از بروز شایعات و نشر اخبار خلاف واقع جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا کارگر در مراسم گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی که در سالن کنفرانس شرکت فرودگاه‌ها و با حضور تمامی مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور به‌صورت وبینار برگزار شد، گفت: نیروی انسانی توانمندی در روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور انجام وظیفه می‌کنند و حمایت مدیران از این نیروی انسانی متخصص انگیزه‌های آنها را در انجام وظایف خود بیشتر خواهد کرد.

رضا کارگر با ارائه عملکرد یک ساله روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، تلاش همکاران روابط‌عمومی در ایام عید نوروز و برنامه‌های متنوع فرهنگی در تمام فرودگاه‌های کشور، ایام اربعین حسینی، ایام حج عمره و تمتع، افتتاح فرودگاه سقز و بهره‌برداری از پروژه‌های مشهد و اهواز را از نمونه تلاش‌های موفق عملکرد همکاران روابط عمومی شرکت فرودگاه ها اعلام کرد.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سپس برگزاری دوره های آموزشی برای نیروی انسانی روابط‌عمومی‌ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: این مسئله می‌تواند در تعامل همکاران ما در روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌ها و مطبوعات در سراسر کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

کارگر یادآورشد: در یک سال اخیر شاهد تحولات خوبی در روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور هستیم و همکاران ما به خوبی توانستند بدون افزایش تعداد نیروی انسانی در فرودگاه‌ها، به خوبی نقش آفرینی کنند.

کارگر یادآور شد: نقش رسانه‌ها در تحولات بین‌المللی امروز بر کسی پوشیده نیست و نیروی انسانی شاغل در روابط عمومی فرودگاه‌های کشور در تمام مسائل و بحران‌ها باید حضوری جسارت‌آمیز داشته است.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تلاش همه همکاران روابط عمومی در شرکت فرودگاه‌ها و نیز فرودگاه‌های کشور تقدیر کرد و گفت: اقدامات همکاران ما در روابط عمومی ها بدون شک در بین رسانه‌های محلی بسیار اثرگذار است و نشست‌های خبری با اصحاب رسانه در زاهدان و اهواز با استقبال خوبی از طرف رسانه‌های محلی در استان‌های یاد شده برخوردار بوده است و تلاش خواهیم کرد که در روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها همواره راوی اول مسائل و اتفاقات فرودگاه‌های کشور باشیم.

در ادامه این مراسم مسئولان برخی روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور به بین نقطه نظرات خود پرداختند.

حسن جعفری مسئول روابط عمومی فرودگاه مشهد تاکید کرد: حمایت مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از عملکرد روابط عمومی باعث دلگرمی نیروهای شاغل در روابط عمومی فرودگاه‌های کشور خواهد بود و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز انگیزه‌های روابط عمومی فرودگاه‌های کشور را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

محمود مرادی مسئول روابط عمومی فرودگاه آبادان نیز در این مراسم یادآور شد: روابط عمومی‌ها نقش دیده‌بانی فرودگاه‌ها را بر عهده دارند و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز در به روز رسانی تخصص همکاران ما در روابط بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

هادی نجاتی مسئول روابط عمومی فرودگاه تبریز نیز گفت: در یک سال اخیر تحولات خوبی در روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و نا وبری هوایی ایران اتفاق افتاده و همکاران ما به خوبی توانسته‌اند در انعکاس اخبار و گزارشات فرودگاه‌های مربوطه نقش آفرینی کنند.

 وی اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در تحولات بین‌المللی امروز بر کسی پوشیده نیست و روابط عمومی ها باید در تمام مسائل فرودگاهی کشور حضوری جسارت آمیز داشته باشندضمن اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز تخصصی و استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از مسائل ما را به خوبی منعکس کند.

احسان استوار مسئول روابط عمومی فرودگاه شیراز نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ما در روابط‌عمومی ریشه در گذشته دارد و برای رفع این مشکلات باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی گفت: آموزش و ارتباط مستمر روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها می‌تواند تلاش‌های ما را در حوزه روابط عمومی فرودگاه های کشور چندین برابر افزایش دهد.

شایان ذکر است که مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیرعامل و همکاران روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد و مدیران،کارشناسان و مسؤلان روابط عمومی تمام فرودگاه‌های کشور به صورت برخط از طریق فضای مجازی در این مراسم شرکت کردند.