شناسهٔ خبر: 167368 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام ۶۳ تن لکه گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی شهرستان دلفان

لکه گیری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان از انجام ۶۳ تن لکه گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی این شهرستان، طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، روح‌اله زمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان به عملکرد این اداره اشاره کرد و اظهار کرد: طی دو ماه سال جاری با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی و پیگیری اداره شهرستان دلفان، ۶ کیلومتر راه روستایی بهسازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت، در حوزه ابنیه فنی محورهای شهرستان دلفان ۸دهانه پل پی کنی و ۲دهانه نیز احداث شده است. مهندس زمانی بیان کرد: ریزش برداری محور فیروزآباد و محورهای روستایی با حجم عملیاتی ۱۴۰۰ مترمکعب، پرکردن دستک پل ۱۸۵۰ متر مکعب، و ۳۹ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال، و۱۸کیلومتر علف زنی بخش دیگری از اقدامات شاخص طی دو ماهه نخست ۱۴۰۳ در شهرستان دلفان است.

وی، تنقیه و لایروبی ۲دستگاه پل در محور روستایی، پاک‌سازی حاشیه نیوجرسی به طول ۳کیلومتر، جاروزنی سطح راه به طول ۵کیلومتر، تیغ زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول۴ کیلومتر ساخت و احداث ۲ دستگاه آبرو را به‌عنوان بخشی دیگری از اقدامات دو ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان تصریح کرد: ۲۶ کیلومتر خط کشی، به‌روزرسانی و ساماندهی تابلو و علائم ایمنی آسیب‌دیده به تعداد ۳۳ عدد، نصب ۱۰عدد بشکه ایمنی،،نصب ۵۰عددآشکار ساز گاردریل، نصب ۸۰قطعه نیوجرسی ۴متری، ۱۲ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه و تخریب ۴مورد از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم می‌باشد.

زمانی به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل دروازه‌ای مسافری۱۵مورد و کنترل دروازه‌ای باری ۱۵مورد۵ گشت مشترک با پلیس و ۵ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون‌های مربوط معرفی شده است.