شناسهٔ خبر: 1674 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند:

دفترچه اقساط ۲۴ هزار واحد مسکن مهر پرند صادر شد/ تکمیل واحدها بدون آورده متقاضیان ممکن نیست

باران هاشم‌زهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این‌که تاکنون دفترچه اقساط ۲۴ هزار واحد مسکن مهر پرند صادر شده است افزود: تقریبا تمامی تسهیلات در نظر گرفته شده مسکن مهر پرداخت شد و تکمیل واحدهای مسکن مهر در انتظار پرداخت آورده متقاضیان است.

باران هاشم زهی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که بیش از ۴۳ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده در شهر جدید پرند، برای فروش اقساطی و صدور دفترچه قسط به بانک ارجاع شده‌اند اظهار کرد: نیازمند همکاری بیشتر مردم در پروژه‌های مسکن مهر هستیم و از این تعداد واحدهای ارجاع داده شده، مالکان ۲۴ هزار واحد برای فروش اقساطی اقدام کرده‌اند. با توجه به این‌که پروژه‌های مسکن مهر با تسهیلات بانکی و آورده مردم ساخته می‌شود و تقریبا تمام تسهیلات در نظر گرفته شده جذب شده‌، پرداخت سهم متقاضیان می‌تواند به روند تکمیل واحدهای باقیمانده سرعت ببخشد.

وی بر لزوم تعامل مناسب ارگان‌های مختلف در پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرد و افزود: طبق قانون، وظیفه وزارت راه و شهرسازی تامین و واگذاری زمین برای ساخت مسکن است که این وزارتخانه به تعهدات خود عمل کرد. گرچه شرکت عمران شهر جدید پرند در این سال‌ها برخی امکانات روبنایی دیگر را نیز تامین کرد اما تکمیل زیرساخت‌ها به فعالیت وزارتخانه‌های مربوطه بستگی دارد./

 

برچسب‌ها: