شناسهٔ خبر: 167429 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان:

پاسخگویی شفاف به مردم از اولویت‌های روابط عمومی باشد

شاهین فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه توسط روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان کانالی در حوزه نهضت ملی مسکن در دو پلتفروم ایتا و تلگرام ایجاد شده است،گفت: دقت و تقویت بسترهای اطلاع رسانی از اولویت اداره ارتباطات باید باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، سعید شاهین فر روز شنبه در آئین تقدیر از مدیر و کارشناسان مجموعه روابط عمومی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در محل سالن جلسات شهید داود احمدی، گفت: از زحمات مجموعه روابط عمومی در این اداره کل قدردانی کرده و آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی برلزوم گسترش فعالیت‌ها و ساختار مجموعه روابط عمومی تاکید کرد و بیان کرد: بیشترین عملکرد را اداره کل راه و شهرسازی دارد و باید این فعالیت‌ها توسط روابط عمومی به مردم تببین شود تا آنها این اقدامات را لمس کنند.

شاهین فر گفت: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان دفترپاسخگویی به متقاضیان نهضت ملی مسکن را در غرب و شرق زنجان ایجاد کرده بود که باید کارشناسان فنی در این دفتر حضور داشته و پاسخ شفاف به مردم بدهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم استفاده از تمام توان روابط عمومی برای تبیین و خبر رسانی فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان در تمام بخش‌ها تاکید کرد.