شناسهٔ خبر: 167487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط استاندار قزوین صورت گرفت؛

تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در موضوع جوانی و جمعیت

جوانی جمعیت قزوین استاندار قزوین از تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در جهت پیشبرد اهداف جوانی و جمعیت تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، محمد مهدی علایی استاندار قزوین در دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت، از تلاش های اداره کل راه و شهرسازی قزوین در جهت پیشبرد اهداف جوانی و جمعیت با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

بخشی از پیام لوح تقدیر بدین شرح است: جناب آقای وهاب میزانی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین؛ رشد و بالندگی و شکوفایی ایران قوی مرهون تلاش پرشور مجدانه و آینده نگری مردان و زنانی است که در مقاطع مختلف تاریخ برای فتح قله‌های تعالی حرکت کرده و مصمم باقی مانده‌اند.

دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام خانواده و تجلیل از کسانی که آینده این مرز و بوم را رقم می‌زنند.

بدین وسیله از خدمات ارزشمند جناب عالی که با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت حمایت از نهاد خانواده و جوانی جمعیت تلاش نموده‌اید تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند تعال دوام توفیقات شما را مسئلت می‌نمایم.