شناسهٔ خبر: 167488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور را تسلیت گفت

رییس جمهور مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با صدور پیامی، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورو همراهان ایشان را تسلیت گفت.  متن پیام به این شرح است:

متن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهنشان ضایغه و غم بزرگ و جبران‌ناپذیربرای ملت ایران است.
حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

اینجانب این ضایعه دردناک و تلخ را  به پیشگاه حضرت  ولی عصر ارواحنا فداه و نایب حق مدارش مقام معظم رهبری ، به خانواده این عزیزان، مردم سربلند  و قدر شناس ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.