شناسهٔ خبر: 167511 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در پی شهادت رییس‌جمهور

تسلیت رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در سانحه هوایی روز گذشته را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید غفوری رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه هوایی روز گذشته را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

اینجانب شهادت این عزیزان را محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، خاندان مکرم، همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.