شناسهٔ خبر: 167512 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی شهادت رئیس‌جمهوری کشورمان

تسلیت رییسی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیامی شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور عزیز کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیام تسلیت، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور عزیز کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور مردمی، دلسوز و محبوب مردم ایران و دیگر همراهان ایشان که در راه خدمت به وطن عزیزمان" ایران" جان خود را فدا کردند موجب تألم و تأثر شدید اینجانب شد.

بی شک ملت بزرگ ایران خدمات این یار رهبری، وفادار انقلاب و خادم ملت و محرومان را هرگز فراموش نخواهند کرد و مسیر پرافتخار این مرد بزرگ و خستگی‌ناپذیر را در راه خدمت به مردم و وطن ادامه خواهند داد.

اینجانب این داغ جان‌سوز را خدمت حضرت ولی‌عصر عج الله تعالی، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده معزز ایشان و خانواده بزرگ حمل‌ونقل و راهداری تسلیت عرض نموده و برای شهدای ازجان‌گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌نمایم.»

داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای