شناسهٔ خبر: 167523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناسبت شهادت رئیس جمهوری و هیئت همراه

گلستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در پی خبر شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، متن پیام تسلیت عادل مصدقی به شرح زیر است:

با نهایت تأثر و تأسف و با دلی مملو از غم و اندوه شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی، «حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» و یاران همراه ایشان حضرت «آیت الله آل هاشم» نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، «دکترحسین امیرعبدللهیان» وزیر امور خارجه، «دکتر مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از خادمین ملت ایران را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران و جامعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان عرض تبریک و تسلیت دارم.

این ضایعه بزرگ، قلب تمامی ایرانیان را جریحه‌دار کرده و نشان‌دهنده عزم راسخ ملت ایران در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.رئیس جمهور مردمی شهید، با خلوص نیت همواره تلاش فراوانی برای اعتلای کشور و خدمت به مردم داشت.

او با از خودگذشتگی و ایثار، نمونه بارزی از تعهد و مسئولیت‌پذیری در برابر ملت بود و خدمات ارزشمندی به ایران عزیز ارائه داد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده داغدار این شهیدان والا مقام، تأکید می‌نماید که این ضایعه، آحاد مردم و مسئولین را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور متحدتر و مصمم‌تر خواهد ساخت. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.