شناسهٔ خبر: 167535 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان به مناسبت شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه

پيام تسليت علی عبداللهی مدير كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان كرمان به مناسبت شهادت رياست جمهوری اسلامی ايران و هيات همراه مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با صدور پیامی شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، مدیر این اداره کل با صدور پیامی شهادت رییس جمهور محترم و هیات همراه را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

عظمت و سر افرازی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند و در این راه از جان خود گذشتند.

اینجانب به نوبه خود و نیز به نمایندگی از مجموعه راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمان، ﺷﻬﺎﺩﺕ حضرت آیت ا... سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری محبوب ایران ﻭﻫﻤﺮاهانشان ﺭﺍ به ﭘﯿﺸﮕﺎﻩ ﻣﻘﺪﺱ ﺣﻀﺮﺕ ﻭﻟﯽ ﻋﺼﺮ( ﻋﺞ ‏)، ﻣﻘﺎﻡ ﻣﻌﻈﻢ ﺭﻫﺒﺮﯼ ‏«ﻣﺪﻇﻠﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﯽ‏»، خانواده معزز این شهدای عالیقدر و عموم ملت شهید پرور ایران اسلامی ﺗﺴﻠﯿﺖ عرض می نمایم.

رجای واثق دارم که ملت بزرگوار ایران همانند گذشته، هم پیمان با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری ‏«ﻣﺪﻇﻠﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﯽ‏» در راه سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند کرد.