شناسهٔ خبر: 167537 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ساخت در پی شهادت رئیس‌جمهور

سید ابراهیم رئیسی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در پیامی شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور عزیز کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیام تسلیت، خیرالله خادمی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در پی شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور عزیز کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون»

شهادت ناباورانه یار وفادار مقام معظم رهبری، خادم الرضا (ع)، خادم ملت ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، همچنین وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهانش ایران را در غمی عظیم فرو برد. رئیس‌جمهور محبوب و مردمی ایران در شب میلاد هشتمین امام شیعیان دعوت حق را لبیک گفت و مسلمین را با غمی جانکاه تنها گذاشت. این ضایعه، فقدانی بزرگ و دردناک برای ملتی است که خدمتگزاری راستین و پر تلاشی را از دست داد، خدمتگزاری که در راه اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی لحظه‌ای آرام نداشت و در این راه از جان خویش نیز دریغ نداشت.

با نهایت تأسف و تأثر این حادثه تلخ و جانکاه را محضر حضرت آیت‌الله امام خامنه ای ولی‌امر مسلمین و امت اسلامی ایران تسلیت عرض نموده و برای ایشان از خداوند سبحان علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار (س) و برای امت اسلامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.»