شناسهٔ خبر: 167546 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در پی شهادت رییس‌جمهور

تسلیت رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در پیامی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهان وی گفت: با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز خادم‌الرضا (ع)، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی،‌ رئیس‌جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و همراهانشان را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در پیامی، شهادت رییس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز خادم‌الرضا (ع)، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی،‌ رئیس جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و همراهانشان را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

سال‌ها تلاش و کوشش شبانه‌روزی در مسئولیت‌های مختلف یادآور همت بلند و روحیه انقلابی این مجاهد خستگی ناپذیر بود که همواره دغدغه خدمت به مردم را داشتند و بی‌تردید خدمات صادقانه همراه با روحیه انقلابی و نگاه مردم‌سالاری ایشان، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار خواهد ماند.

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و مردم عزیز و شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماید. برای بازماندگان صبر و برای شهدای راه خدمت علو درجات را خواستاریم.