شناسهٔ خبر: 167586 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر:

کوشش آیت الله رییسی در مسیر خدمت به مردم به ویژه محرومان در یادها خواهد ماند

320105.jpg  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: کوشش و همت آیت الله رییسی در مسیر خدمت به مردم به ویژه محرومان جامعه در یادها خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: کوشش و همت آیت الله رییسی در مسیر خدمت به مردم به ویژه محرومان جامعه در یادها خواهد ماند.

 اخترشناس در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان طی پیامی اظهار کرد: حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه خادم الرضا، آیت الله سید «ابراهیم رییسی» و هیات همراه ایشان ملت بزرگ ایران را در اندوه بزرگی فرو برد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی در راستای خدمت به هموطنان سر از پا نمی شناخت و عاقبت در همین مسیر جان شیرین خود را تقدیم مردم کرد، یادآور شد: کوشش و همت آیت الله رییسی در مسیر خدمت به مردم به ویژه محرومان جامعه همواره در یادها خواهد ماند.

اخترشناس با ابراز تسلیت این ضایعه دردناک به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه هم استانی های ولایتمدار تصریح کرد: امروز وظیفه ماست که راه آن شهید را در ولایتمداری، خدمتگذاری و تلاش جهادی برای پیشرفت ایران اسلامی در سایه هدایت های داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله العالی) با امید و انگیزه مضاعف ادامه دهیم.