شناسهٔ خبر: 167595 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد

فلارد معاون راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان «فلارد» آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، آیین آغاز عملیات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد بالاخره برگزار شد.

کامران رهی، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این آیین، اظهار داشت: هم‌زمان با دهه کرامت، عملیات نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد در عرصه حدود ۳۲.۷ هکتار شروع شد.

وی با بیان اینکه ۳۷۴ پلاک زمین که هر پلاک حدود ۱۷۰ مترمربع است در این مرحله تامین خواهد شد، ادامه داد: ۳۷۰ نفر متقاضی از این شهر سه شرط اولیه را دارا هستند که ۸۶ نفر تایید نهایی شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۵۲۳ نیز در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند، گفت: بعد از پالایش به این افراد یک قطعه زمین تعلق می‌گیرد.

کوروش فتحی، فرماندار فلارد نیز در این آیین با تشکر از عوامل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، بیان کرد: در مرحله اول ۱۷۰ پلاک زمین تامین و هر پلاک به ۲ متقاضی برای ساخت مسکن ملی داده می‌شود.