شناسهٔ خبر: 167623 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مراسم پاسداشت سید الشهدای خدمت در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

ببینید | مراسم پاسداشت سید الشهدای خدمت در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش با عنوان پاسداشت سید الشهدای خدمت در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز سه‌شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳، مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش با عنوان پاسداشت سید الشهدای خدمت، مقابل ساختمان دادمان به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

معاونین وزارت راه و شهرسازی و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در این مراسم حضور داشتند و در کنار کارکنان این وزارتخانه، به سوگ از دست دادن رئیس‌جمهوری خستگی‌ناپذیر کشور عزیزمان ایران و همراهانش در راه خدمت به مردم نشستند.

گفتنی است که روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، خبر سانحه بالگرد در سفرهای استانی ریاست‌جمهوری و در پی آن شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری فقید کشورمان، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر فقید امور خارجه، آیت سید محمد الله آل هاشم نماینده معزز و فقید ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی و تعدادی از همراهانشان همه ما را در بهت و اندوهی عمیق و تأسف‌بار فرو برد.