شناسهٔ خبر: 167646 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه

شهید رئیسی سیدالشهدای خدمت و مجاهدی خستگی ناپذیر بود مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی را در حادثه دلخراش سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در متن پیام تسلیت محمد علی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در حادثه دلخراش سقوط بالگرد چنین آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه دلخراش سقوط بالگرد حامل آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا (ع) و رییس محترم جمهور و همراهان  در راه خدمت به میهن باعث تاثر و تالم گردید.

 خداوند بزرگ و  متعال حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، خادم الرضا، خادم ملت ایران، رئیس جمهور محبوب و همراهان ایشان از جمله دکتر امیرعبداللیهان ،وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز ،  و استاندار آذربایجان شرقی را قرین رحمت خویش گرداند و به ملت شریف،  آگاه و سوگوار ایران صبر و به دولت محترم انسجام و توان بیشتر خدمت  عنایت فرماید.

اینجانب این مصیبت جانگداز را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا و همکاران خود در جامعه بزرگ دریایی و بندری کشور تسلیت عرض می نمایم.