شناسهٔ خبر: 167654 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مراسم بزرگداشت شهید جمهور در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

بندر انزلی کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مراسمی پیش از نماز ظهر و عصر یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و هیئت همراه ایشان را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، پیش از ظهر سه شنبه یکم خرداد ماه مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراه وی با حضور گسترده کارکنان بنادر استان، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک انزلی، مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر، امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرانزلی در نمازخانه مرکزی این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم، حاضرین با قرائت فاتحه و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) یاد شهدای خدمت را گرامی داشته و پس از آن نماز ظهر و عصر اقامه داشتند.

بنادر گیلان در سوگ شهادت رئیس جمهور مردمی رخت سیاه بر تن کردند و پرچم های سیاه در جای جای بنادر برافراشته شد و چندین حجله عزا نیز در نقاط ورودی بنادر قرار گرفت.

 گفتنی است، شهید ابراهیم رئیسی به همراه وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بر اثر سقوط بالگرد در منطقه کوهستانی شهرستان ورزقان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.