شناسهٔ خبر: 167660 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیکر شهدای خدمت وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد

استقبال از شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و همراهان شهیدش، وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بعدازظهر امروز پس از پایان مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز پیکر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش جهت انتقال به قم وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

هم‌زمان با ورود پیکر این شهدا به فرودگاه مهرآباد محمد مخبر، سرپرست قوه مجریه و آیت‌الله محسن قمی معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری به استقبال پیکر این شهدا رفتند و با نواخته شدن سرود ملی کشورمان و ادای احترام اعضای دولت و مسئولان کشوری و لشکری حاضر در مهرآباد به این شهدا، پیکر رئیس‌جمهوری فقید کشورمان و همراهانش با مارش نظامی بر روی شانه‌های دژبان ارتش جهت انتقال به خودروهای در نظر گرفته شده برای انتقال به قم و طواف در حرم حضرت معصومه (س) تشییع شد.

پیکر شهدای خدمت وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد

در این مراسم، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی حضور یافتند و به پیکر مقدس شهدای خدمت ادای احترام کردند.

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در جریان سانحه‌ای که برای بالگرد رئیس‌جمهوری رخ داد، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امیر عبداللهیان، آیت‌الله آل هاشم، استاندار آذربایجان شرقی و سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری در حین خدمت‌رسانی به شهادت رسیدند.

پیکر شهدای خدمت وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد