شناسهٔ خبر: 167842 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش بی سابقه اعتبارات مجموعه راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم

. مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در دور اول سفر شهید آیت‌الله رئیسی- رئیس جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری در حوزه راه و شهرسازی ۱۵ مصوبه با ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مصوب شد، همچنین در دور دوم سفر ایشان ۱۸ مصوبه به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص میزان اعتبارات سفر ریاست جمهوری گفت: مصوبات دور دوم سفر رئیس‌جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری در مجموع یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری، ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرکرد، ۵۰ میلیارد تومان برای افزایش باند فرودگاه شهرکرد، ۱۰ میلیارد تومان در حوزه هواشناسی و ۴ هزار و ۸۲۵ میلیارد تومان در حوزه جاده ها و راه‌ آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد در حوزه راه و شهرسازی بود.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری در دور اول سفر محقق شد، حجم مصوبات سفرهای استانی دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری در حوزه راه و شهرسازی در مقایسه با سایر دولت‌های قبل بی‌سابقه بوده است، بیش‌ترین مصوبات در این حوزه برای تکمیل پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان بود.