شناسهٔ خبر: 167864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با مشارکت بنیاد مسکن برگزار می‌کند:

تور خبری و بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در منظریه شهرکرد

. اداره کل راه وشهرسازی چهارمحال و بختیاری با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در راستای پاسخ به سوالات، شبهات و جهاد تببین تور خبری و بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرکرد را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری) مجتبی امیری سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: برگزاری تور های خبری برای خبرنگاران و فعالین عرصه مجازی موجب تببین خدمات و دستاورد های دولت در زمینه نهضت تولید مسکن میشود لذا این اداره کل تصمیم دارد به طور منظم نسبت به برگزاری تور های خبری مختلف برای خبرنگاران و فعالین عرصه مجازی از جمله مدیران کانال های اطلاع رسانی در فضای مجازی و در آینده نسبت به بازدید نخبگان، امامان جمعه و متقاضیان اقدام کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس باتوجه به اقدامات انجام شده؛ این اداره کل در نظر دارد اولین تور خبری خود را از پروژه های استانی در سال جدید از نهصت ملی مسکن آغاز کند که مطابق برنامه ریزی های انجام شده اولین تور خبری با موضوع نهضت ملی مسکن مورخ ۹ خرداد ۱۴۰۳ با حضور پر شور خبرنگاران، فعالین عرصه فضای مجازی و متقاضیان برگزار خواهد شد.