شناسهٔ خبر: 167895 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میز خدمت با حضور مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان در شهرستان بشاگرد

برپایی میز خدمت با حضور مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان در شهرستان بشاگرد مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان با برپایی میزخدمت، دغدغه ها و مشکلات مراجعه کنندگان شهرستان بشاگرد را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با حضور در مسجد جامع شهر سردشت بشاگرد، پای درد دل و خواسته‌های مراجعه کنندگان این شهرستان نشست و بی‌واسطه دغدغه‌های آنان را بررسی کرد. 

وی در حاشیه برپایی میز خدمت مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان بشاگرد گفت: شهرستان بشاگرد در برنامه نهضت ملی مسکن دارای ۹۸ واحد مسکونی است و از مجموع افراد ثبت نام کننده، ۲۹۳ نفر تایید شدند و تاکنون ۴۰ نفر سهم آورده اولیه خود را پرداخت کرده‌اند. 

سلحشور در این باره افزود: این پروژه با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است و ۳۰ واحد در این طرح عملیات فونداسیون آن اجرا شده است. 

گفتنی است پس از شهادت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم و هیات همراه، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مسیر کار و تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم ادامه دارد و جلسات استانی و دیدارهای مردمی به طور مستمر در حال برگزاری است.