شناسهٔ خبر: 167932 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی و تجهیز ۴ راهدارخانه در خراسان جنوبی

سهرابی معاون راه روستایی خراسان جنوبی.jpg معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از بهسازی و تجیهز ۴ راهدارخانه استان از ابتدای سال اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌جنوبی)، حمید سهرابی، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در راستای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌های استان، اقدامات متعددی برای بهسازی و تجهیز راهدارخانه‌های این استان در حال انجام است.

سهرابی تصریح‌ کرد: تعدادی از راهدارخانه‌های استان نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که در این راستا، عملیات بهسازی ۴ راهدارخانه در دست انجام است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه‌داد: راهدارخانه‌ها به‌عنوان پایگاه‌های اصلی راهداری در جاده‌ها، استکه در این راستا تجهیز راهدارخانه‌ها به سوله شن و نمک و سوله نگهداری ماشین آلات زمستانی از جمله اقداماتی است ک جهت ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای در دست اقدام است.

وی یادآور شد: بهسازی و تجهیز راهدارخانه‌ها به‌منظور افزایش ایمنی تردد در جاده‌ها، کاهش زمان رسیدن به محل وقوع حوادث، ارائه خدمات بهتر به مسافران و رانندگان، ارتقای سطح رضایت مردم و کاهش خسارات ناشی از حوادث جاده‌ای را به‌دنبال دارد.